سوالات متداول:

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 بله٬شما می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه حساب کاربری من٫اطلاعات خود را ویرایش کنید.

آیا میتوانم به سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

 بله٬شما میتوانید با کلیک روی سفارش‌های من٬به سفارش‌های قبلی خود دسترسی داشته باشید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت٬با وضعیت موجود یا موجودی متغیر  مشخص شده‌اند.

میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با شرکت تماس بگیرید. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر٬امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آنلاین‌اسپرت محدودیتی دارد؟

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .

کد تخفیف دارم٬کجا وارد کنم؟

شما میتوانید کد خود را در قسمت پایین صفحه  سبد خرید٬وارد کنید.

چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارتهای عضو شتاب

آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر . در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمی‌باشد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت٬پول به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

آیا امکان خرید به صورت اقساط وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر کلیه فروش سایت آنلاین‌اسپرت به صورت نقدی می باشد.

سفارش خود را ثبت کردم ولی صفحه پرداخت برای من باز نشده است. چرا؟

توجه داشته باشید که به علت هماهنگی با انبار٬تأمین کننده و موارد دیگر ابتدا سفارش شما ثبت میشود و اندکی بعد٬ بعد از تأیید مدیر فروش٬ درگاه پرداخت آنلاین‌اسپرت برای شما باز میشود و شما قادر به پرداخت مبلغ خواهید بود. تأیید مدیر فروش٬از طریق پیامک یا ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

آیا رزو کالا میسر است؟

خیر در حال حاضر ممکن نیست.

چگونه سایز مناسب را انتخاب کنم؟

در مقالات سایت راهنمای انتخاب  سایز موجود است.

 آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

با توجه به اینترنتی بودن سایت امکان سفارش تلفنی وجود ندارد.

امکان پرداخت وجه در محل است؟

خیر٬در حال حاضر به خاطر ارسال کالا به وسیله پست٬امکان پرداخت در محل وجود ندارد.